Qui som

A l’Escola Pia Online oferim una formació en línia de qualitat, adaptada a les necessitats de cada estudiant. El nostre objectiu és acompanyar-te en el teu procés d’aprenentatge, oferint-te les eines i els recursos necessaris perquè puguis assolir els teus objectius acadèmics i professionals al llarg de la vida. Apostem per un model flexible i accessible que et permetrà combinar els teus estudis amb altres responsabilitats.

L’Escola Pia Online forma part d’Escola Pia de Catalunya, una xarxa educativa amb més de 400 anys d’història. Aquesta xarxa inclou escoles, fundacions, grups de lleure i comunitats, totes elles compromeses amb l’educació com a eina de transformació social. L’Escola Pia de Catalunya treballa per promoure una educació integral que ajudi les persones a créixer en totes les seves capacitats, potenciant tant les seves habilitats acadèmiques com personals.

A l’Escola Pia Online treballem per formar persones compromeses, capaces de contribuir de manera activa a la societat. La nostra missió és proporcionar-te una experiència educativa que et permeti desenvolupar tot el teu potencial i preparar-te per afrontar amb èxit els reptes del futur.

Actualitat

• Blog 03

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis

• Nova oferta de l’Escola Pia Online

L’Escola Pia Online amplia la seva formació oferint assignatures optatives fora de currículum per l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat i

• Formació Professional online, tota l’oferta

L’Escola Pia ofereix l’oferta de Formació Professional també en la versió online per acostar la formació i la professionalització a totes les persones.